Kako nakupovati

Postopek nakupa v spletni trgovini

 
V samo štirih korakih do nakupa!

Če bi imeli s procesom nakupa kakršnekoli težave, preprosto pokličite na našo telefonsko številko 02 450 21 89. Naši svetovalci vam bodo z veseljem pomagali.

Korak 1 - Napolnite košarico 
Izberite svoj izdelek in želeno količino, izbrano položite z gumbom »Dodaj v košarico« v nakupovalno košarico. Pri naročanju nekaterih izdelkov boste morali najprej izbrati še ustrezno velikost in/ali barvo, šele nato izdelek položite v košarico. Če želite nadaljevati brskanje po izdelkih ter k svojemu naročilu še dodati nove izdelke, preprosto kliknite na gumb "Nadaljuj  nakupovanje“. Če ste z nakupom končali, izberite gumb »Na blagajno«.
 
Spletni obiskovalec mora v tem koraku izpolniti kontaktne podatke, ki jih potrebujemo za potrditev naročila in dostavo. 
Novi kupec mora izpolniti vsa zahtevana polja, obstoječi (registriran) kupec vpiše le geslo. S klikom na gumb »Naslednji korak« je uporabnik potrdil pravilnost posredovanih podatkov.
Kupec se zavezuje, da bo podjetju PS Moj paket, d.o.o., posredoval pravilne podatke (ime, naslov ...), da mu bo mogoče vročiti naročene izdelke. Obstoječi oziroma registrirani kupci morajo podjetje PS Moj paket, d.o.o., obvestiti o vsaki spremembi naslova oziroma drugih podatkov, ki bi lahko vplivali na pravilno vročitev naročenih izdelkov. Podjetje PS Moj paket, d.o.o., ne odgovarja za škodo, ki bi kupcu nastala zaradi posredovanja napačnih ali nepopolnih podatkov, oziroma iz razloga, ker obstoječi oziroma registrirani kupec podjetju PS Moj paket, d.o.o., ni pravočasno posredoval spremembe naslova oziroma drugih podatkov.
 
Korak 2 – Naslov za dostavo
Izberite naslov za dostavo, ki ste ga že predhodno vnesli ob registraciji ali vpišite nov željeni naslov.
 
Korak 3 - Način dostave je Pošta Slovenije, zato vas naslednji korak vodi do načina plačila.
 
Korak 4 - Način plačila
Uporabnik v tem koraku pridobi dodatne informacije o dostavi in izbere možnost plačila. Za podjetja je na voljo plačilo po Predračunu, večina uporabnikov se odloči za Plačilo po povzetju.
 
Korak 5 - Potrditev naročila in zaključek nakupa
Pred vami je pregled izdelkov v košarici. Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave in celoten strošek nakupa.
S klikom na gumb »Nazaj« se uporabnik vrne v prejšnji zavihek. S klikom na gumb »Potrdi« uporabnik potrdi naročilo. 

Če je bilo naročilo uspešno oddano, se uporabniku na ekranu prikažejo vse informacije o njegovem naročilu in status, v katerem se naročilo nahaja. Uporabnik bo na svoj elektronski naslov prejel sporočilo o podrobnostih nakupa. Če ste naknadno ugotovili odstopanje pri nakupu, nas preprosto pokličite na 02 450 21 89. Naši svetovalci so vam z veseljem na voljo.  
 

Možnosti plačila

 
Izbirate lahko med gotovinskim plačilom ob prevzemu, plačilom po predračunu, plačilom s kreditno kartico in plačilom s kreditno kartico Diners na obroke.

Plačilo po povzetju: Izdelke vam bomo poslali s plačilom ob prevzemu. Dostavljavcu ali poštnemu uslužbencu boste izročili gotovino in ta bo za vas opravil plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN).

 
Plačilo s kreditnimi karticami Activa, Maestro, Mastercard, Visa in Diners: Pri plačilu s kreditnimi karticami vam zaračunamo še stroške kartičnega poslovanja v višini 3,5% od vrednosti naročila. Stroški so razvidni v 3. koraku nakupa in na računu. Po uspešno opravljeni transakciji, ki jo izvedete takoj po oddaji naročila, vam bomo blago poslali brez odkupnine.
 
 


Pri zamudi plačila vam za nadomestilo stroškov zaračunamo: prvi poziv k plačilu 5 evrov, drugi poziv k plačilu 7 evrov in tretji poziv k plačilu 9 evrov. Za predajo v izterjavo vam zaračunamo 15 evrov (do 85 evrov neporavnanih obveznosti) oziroma 25 evrov (več kot 85 evrov neporavnanih obveznosti).