Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja družbe PS Moj paket d. o. o.

Družba PS Moj paket, direktna prodaja d. o. o. (v nadaljevanju: prodajalec ali Moj paket), Tržaška cesta 43A, 2000 Maribor, matična številka 6318983000, identifikacijska številka SI23059419, registrski organ Okrožno sodišče v Mariboru, je upravljavec spletne trgovine in ponudnik artiklov spletne trgovine, dostopne na spletni strani www.mojpaket.si.

Moj paket na podlagi poslovnega sodelovanja z matično družbo Pošta Slovenije d. o. o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor, zainteresiranim fizičnim osebam (v nadaljevanju: uporabnik oziroma kupec) omogoča spletni nakup artiklov tudi na poštah Pošte Slovenije, na način in pod pogoji, kot je to opredeljeno v nadaljevanju teh pogojev poslovanja.

Ti pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje spletne trgovine oziroma nakup artiklov v spletni trgovini ter pravice in obveznosti uporabnika, ki nastanejo iz poslovnega odnosa med uporabnikom kot kupcem artikla in prodajalcem.

Pravna razmerja med uporabniki spletne strani oziroma kupci artiklov in prodajalcem, ki se urejajo s temi splošnimi pogoji, so skladna s predpisi Republike Slovenije s področja varstva potrošnikov, varstva osebnih podatkov in elektronskega poslovanja ter elektronskega podpisovanja.

Komuniciranje z uporabniki oziroma kupci

Kupec lahko s prodajalcem komunicira na več načinov:

  • po telefonu: Prodaja (zaloga, cene, ipd.): 02 449 22 45
  • po telefonu: Tehnične težave (plačila, nedelovanje, ipd.): 02 449 22 62
  • z elektronsko pošto: info@mojpaket.si
  • po pošti na naslov: PS Moj paket d. o. o., Tržaška cesta 43A, 2000 Maribor

Komuniciranje z elektronsko pošto se šteje za enakovredno pisnemu po pošti.


Dobro je vedeti
Kupec z oddajo naročila sprejema te pogoje poslovanja. Naročilo lahko odda:

  • z uporabniškim imenom in geslom osebno prek spleta na naslovu www.mojpaket.si na podlagi predhodne registracije (registracija se lahko izvede tudi med spletnim kupovanjem in ni obvezna) ali
  • na pošti s posredovanjem poštnega uslužbenca ali
  • z osebnim klicem po telefonu.

Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi, da je seznanjen z vsebino pogojev poslovanja.

Vsakokrat veljavni pogoji poslovanja prodajalca so uporabnikom spletne trgovine oziroma kupcem artiklov na vpogled in na voljo na spletni strani prodajalca www.mojpaket.si in na vseh poštah Pošte Slovenije.

Naročanje

Naročilo lahko odda le polnoletna oseba s sredstvi komuniciranja, ki so podrobneje opredeljena v nadaljevanju teh pogojev poslovanja. Mlajše osebe, ki so že dopolnile 15 let in so mlajše od 18 let, potrebujejo pisno dovoljenje staršev ali skrbnikov. 

Naročanje osebno po telefonu

Kupec lahko skladno s temi pogoji poslovanja odda naročilo na telefonsko številko prodajalca 02 450 21 89.

Naročilo lahko odda od ponedeljka do petka med 8. in 20. uro.

Kupec ob dostavi prejme v podpis izjavo o sprejemu ponudbe. Prav tako lahko kupec na navedeni telefonski številki prejme odgovore na vsa vprašanja glede izdelkov, dobave in plačila.

Cena klica v stacionarno omrežje na telefonsko številko 02 450 21 89 se obračuna po ceniku telefonskega operaterja kupca.

Spletna naročila

Spletna trgovina MojPaket je odprta sedem dni v tednu, 24 ur na dan.

Kupcu je na voljo širok izbor artiklov ter zagotovljen hiter in varen spletni nakup z ali brez registracije kupca. Registracija kupca tako ni pogoj za nakup v spletni trgovini.

Posebne akcije in ponudbe so kupcem predstavljene na spletu ali v okviru drugih oblik oglaševanja prodajalca v papirnati ali elektronski obliki.

Kupec, ki poda soglasje skladno s temi pogoji poslovanja, prejema od prodajalca brezplačna elektronska obvestila o novostih v ponudbi, akcijah in popustih.

Naročanje po elektronski pošti

Kupec lahko pošlje na elektronski naslov prodajalca info@mojpaket.si svoje naročilo z vsemi potrebnimi podatki (naslov, želeni artikli oziroma šifra/koda artiklov, način plačila).

Naročanje pisno po pošti
Kupec lahko pošlje naročilo tudi po pošti na naslov: PS Moj paket, d.o.o., Tržaška cesta 43A, 2000 Maribor.

Oddaja naročila na poštnem okencu pošte

Kupec lahko naroča artikle tudi na pošti. Pri tem naročilu izbira iz nabora artiklov, ki so navedeni v oglasnem letaku prodajalca. Aktualni letak je nameščen na poštah Pošte Slovenije. Izbrani artikel iz oglasnega letaka kupec naroči pri poštnem uslužbencu, ki prek spleta registrira kupca, če pa je kupec že registriran, posreduje prodajalcu naročilo v imenu in za račun kupca. Za oddajo naročila poštni uslužbenec uporabi spletno aplikacijo prodajalca. Pred dokončno spletno oddajo naročila poštni uslužbenec od kupca pridobi podpisano naročilo v papirnati obliki. En izvod prejme kupec, enega pa obdrži poštni delavec za namene prodajalca.

Registracijo kupca poštni uslužbenec na pošti kreira na podlagi predhodno opravljene identifikacije kupca, tako da prepiše osebne podatke iz osebnega dokumenta kupca, kot to zahteva spletna registracija prodajalca, in sicer: ime in priimek (obvezno), naslov (obvezno),  številka telefona (obvezno), elektronska pošta (neobvezno). 

V tem postopku oddaje naročila bo poštni uslužbenec kupca vprašal, ali želi prejemati tudi ponudbe in druga oglaševalska sporočila matične družbe Pošte Slovenije in njenih drugih hčerinskih družb EPPS d. o. o. in PS Zavarovalno zastopništvo d. o. o. V primeru soglasja kupca bo odkljukana kljukica na vmesniku referenta pri oddaji naročila. Osebni podatki kupca iz oddanega naročila bodo posredovani v obdelovanje navedenim družbam kot upravljavcem osebnih podatkov za neposredno trženje, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

  
Sklenitev  pogodbe in odstop od naročila

Sklenitev pogodbe na daljavo
Z oddajo naročila prodajalec in kupec skleneta pogodbo o nakupu artikla na daljavo. Pogodba na daljavo se šteje za sklenjeno:

  • pri telefonskih naročilih s podpisom izjave kupca o sprejemu ponudbe ob prevzemu dostavljenega artikla oziroma paketa,
  • pri pisnih naročilih z oddajo lastnoročno podpisane pisne naročilnice na pošti,
  • pri spletnih naročilih, ko kupec potrdi zadnji korak pri oddaji naročila in mu je prodajalec  potrdil prejem naročila z elektronskim sporočilom, poslanim na uporabnikov elektronski naslov.

Oddano naročilo kupca je shranjeno na strežniku prodajalca.

Cene in plačilni pogoji
Vse prodajne cene vključujejo slovenski DDV. Od 1. julija 2021 veljajo nova evropska pravila za obračunavanje DDV pri prodaji na daljavo. Pošta Slovenije od tega dne zaračunava na vse znamke in filatelistične izdelke naročnikom - fizičnim osebam iz držav EU (tujine) davek na dodano vrednost v višini, ki velja v državi naročnika. Davek se ne obračuna pri izvozu blaga v tretje države.

Za vse registrirane in prijavljene kupce v spletni trgovini Dežela znamk pa so prodajne cene že prilagojene državi in davčni stopnji, iz katere kupec prihaja.

Veljavnost cene za izbrane artikle ali storitve velja na dan nakupa, in sicer na dan, ko je kupec oddal in zaključil nakup skladno s temi pogoji poslovanja.

Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Prodajalec izda kupcu račun, ki mu ga pošlje v pdf-formatu na elektronski naslov kupca ali ga vloži v paket s kupljenim artiklom. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter druga obvestila o obveznostih in pravicah kupca, kot je npr. pravica do odstopa od pogodbe ipd.

Kupec lahko plača z naslednjimi plačilnimi sredstvi:

  • z gotovino po povzetju (artikle plača dostavljalcu ob dostavi, dodatno se plača provizija za plačilo z UPN v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije)
  • po predračunu (po oddaji naročila bo kupec prejel e-mail v katerem se nahaja predračun. Po prejetju plačila bomo artikle odpremili brez odkupnine)
  • s kreditnimi karticami Activa, Maestro, Mastercard, Visa (pri plačilu s kreditnimi karticami vam zaračunamo še stroške kartičnega poslovanja v višini 3,5% od vrednosti naročila. Stroški so razvidni v 3. koraku nakupa in na računu)

Vklopi razum in zahtevaj račun

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je dosegljiva tudi za potrošnika in sicer na elektronskem naslovu info@mojpaket.si.

Pravica do odstopa od pogodbe, naročila 
Naročilo artiklov lahko kupec kadarkoli prekliče oziroma stornira pred dostavo, v roku 14 dni od oddaje naročila, in sicer  s posredovanjem preklica oziroma storniranja naročila na elektronski naslov prodajalca info@mojpaket.si ali po pošti. Sporočilo mora vsebovati številko naročila, v vrstico Zadeva/Subject pa je treba vpisati besedo Preklic.

Obrazec za odstop od pogodbe si lahko prenesete TUKAJ.

Preklic oziroma storniranje za kupca ne prinaša nikakršnih stroškov niti drugih morebitnih obveznosti.

Prav tako lahko kupec zavrne prevzem artikla, ki ga je prodajalec že oddal v dostavo, dostavljavcu Pošti Slovenije na naslovu dostave.

V primeru, da kupec kljub prejetemu obvestilu o prispeli pošiljki artikla ne prevzame v 15 dneh na izročilni pošti, bo artikel vrnjen prodajalcu 16. dan. V tem primeru bo prodajalec štel, da je kupec preklical naročilo.  

V primeru, da kupec odstopi od naročila po prevzemu artikla v uporabo, lahko odstopi od pogodbe o naročilu, vendar artikla ne sme neovirano uporabljati po prevzemu. Prodajalec si v takšnem primeru pridržuje pravico oceniti, ali je kupec neupravičeno preizkušal artikel. V primeru, da bo ugotovil, da je šlo za neupravičeno preizkušanje artikla, kupec s tem izgubi pravico do odstopa od naročila. V primeru odstopa od pogodbe, po prevzemu mora kupec prodajalcu artikel vrniti z ustrezno označbo na obrazcu vračila, in sicer najkasneje v roku 14 dni od oddaje preklica naročila kot paketno pošiljko po pošti na naslov prodajalca, ki je naveden na obrazcu za vračilo, in sicer na stroške prodajalca.

 Vrnjeni artikli morajo biti nepoškodovani oziroma v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. 
Možnost odstopa od pogodbe ne velja za:
- programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat;
- dobavo prehranskih izdelkov, kjer je originalna embalaža odprta ali poškodovana; 
- dobavo izdelkov za higieno in osebno nego;
- za že uporabljene, oprane ali kakorkoli drugače poškodovane izdelke;
- za tehnične izdelke (npr. pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, ipd.), če je kupec posamezne komponente odpiral ali sestavljal.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot).

Postopek vračanja artiklov
Kupec ob dobavi artikla prejme obrazec za vračilo, ki vsebuje že vnaprej izpolnjeno spremnico o vračilu prevzetega artikla. Obrazec za vračilo kupec ustrezno izpolni in prilepi na pošiljko ter jo preda na pošti za vračilo.

Strošek vračila se obračuna skladno s temi pogoji poslovanja glede na vrsto odstopa, ki ga kupec uveljavlja po teh pogojih poslovanja.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Prodajalec si pridržuje pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je prevzeti artikel poslal nazaj, skladno s temi pogoji poslovanja in z ZVPot.

Zamenjava artiklov
Kupec lahko artikel zamenja za artikel v drugi barvi, velikosti ali modelu. Zamenjava ni mogoča pri artiklih za osebno nego. Zamenjava  artikla za enak artikel druge barve ali velikosti je za kupca brez stroškov pošiljanja. 

Dostava
Prodajalec kupcu dobavi naročene artikle v celoti ali v delnih dobavah v obliki paketne pošiljke, ki jo dostavi Pošta Slovenije. Artikli, ki so v zalogi, bodo dostavljeni praviloma v roku od treh do sedmih delovnih dni oziroma najpozneje v treh mesecih. 
Prodajalec si pridržuje pravico, da posamezno naročilo razdeli v več paketnih pošiljk, če so naročeni artikli v različnih skladiščih ali če dela naročenih artiklov trenutno ni v zalogi. V primeru delnih dobav iz istega naročila za kupca ne nastanejo dodatni stroški pošiljanja. 
Stroški pošiljanja (3,96 EUR za vsa naročila manjša od 20,86 EUR) se dodajo naročilu v fazi naročanja in so razvidni iz nakupovalne košarice, še preden kupec s klikom na gumb »Zaključi nakup« oziroma s podpisom naročila na pošti dokončno potrdi svoje naročilo.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Običajna garancija na artikle je eno leto, razen če ni ob posameznem artiklu priložena drugačna garancija.

V primeru, da kupec artikel reklamira v času garancije in ga hkrati ne želi več uporabljati, sme prodajalcu reklamiran artikel vrniti v originalni embalaži in z obrazcem za vračilo, ki ga prejme pri dostavi oziroma je na voljo na spletni strani, skladno s temi pogoji poslovanja.

Informacija o garanciji je opredeljena tudi na spletni strani pri samem opisu artikla. V primeru, da informacije ni, artikel nima garancije ali pa podatek v danem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec vprašanje glede garancije naslovi na prodajalca, ki mu bo v čim krajšem času priskrbel informacijo.

R&R – neprodane zaloge
Tehnologija napreduje zelo hitro, včasih še prehitro, zato lahko trgovec v takih primerih ostane z neprodano zalogo v skladišču, medtem ko ima na policah že novo pošiljko. Zaradi dobrega sodelovanja trgovcev in proizvajalcev se neprodana zaloga vrne do proizvajalca, ki jo temeljito pregleda in jo pod oznako refurbished ponudi naprej po novih, nižjih odprodajanih cenah. Občasno se zgodi tudi, da se na trgu določeni izdelki v masovni proizvodnji ne prodajo dovolj hitro, kot je bilo predvideno. V takih primerih govorimo o višku proizvodnje, ki pa se je proizvajalec želi hitro znebiti, zato se tako blago ponudi kot refurbished, saj se lahko zaradi nižje cene hitro proda. Pri proizvodnji pa lahko vedno pride do določenega odstotka nepredvidljivih napak v elektroniki. Ko je izdelek prodan, stranka hitro ugotovi, da je v okvari (zaslon, matična plošča, RAM, grafična kartica). Stranka prenosnik vrne pod okriljem dogovora DOA (dead on arrival), nakar se izdelek zamenja z delujočim, blago v okvari pa se vrne proizvajalcu. V kontrolnih sobah blago temeljito pregledajo, odpravijo napako z novim delom in celoten izdelek ponovno preizkusijo, tako da dosežejo njegovo brezhibno stanje. Izdelek, denimo prenosnik, se prepakira in proda kot refurbished po novi, nižji ceni. V programu Refurbished je torej NOVA oprema, ki je po kakovosti enaka kot vsa ostala oprema iz redne prodaje, saj za kakovost in garancijo 100% stoji proizvajalec sam.

Stvarna napaka
Napaka je stvarna:

• če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
• če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
• če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

• ali odpravo napake na izdelku,
• ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako,
• ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.

Varstvo osebnih podatkov kupca

Z oddajo naročila po teh pogojih poslovanja kupec izrecno izjavlja ter podaja soglasje prodajalcu, da njegove osebne podatke, in sicer ime in priimek, ulični naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko (številko mobilnega ali stacionarnega telefona), obdeluje za potrebe izpolnitve naročila te pogodbe in jih varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Prodajalec osebnih podatkov kupca ne bo posredoval tretjim nepooblaščenim osebam, razen pogodbenim partnerjem, če bo to potrebno za izvedbo naročila. Kupec ne more preklicati obdelave njemu lastnih osebnih podatkov za potrebe izvršitve naročila po teh splošnih pogojih.

Prodajalec si pridržuje pravico obdelave osebnih podatkov kupca za lastne potrebe, za izvedbo statističnega vzorčenja, anketiranje, prilagajanje in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva (t. i. neposredno trženje prodajalca). Neposredno trženje prodajalec ne bo izvajal, če bo kupec to izrecno prepovedal pri oddaji naročila, sicer pa ga sme izvajati najdlje do prejema preklica posameznika oziroma do časa, ko podatki več ne bodo služili namenom.

Po predhodno izrecno podanem soglasju kupca bo prodajalec osebne podatke kupca, in sicer ime in priimek, ulični naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko (številko mobilnega ali stacionarnega telefona), posredoval svoji matični družbi Pošti Slovenije d. o. o., drugi povezani družbi PS Zavarovalno posredništvo in EPPS za prejemanje oglaševalskih ponudb za namen neposrednega trženja. S podanim soglasjem kupca matična družba in povezane družbe postanejo upravljavci osebnih podatkov do preklica.

Prodajalec je sprejel politiko zasebnosti, ki je kupcem dosegljiva na spletni strani www.mojpaket.si in velja za spletno poslovanje prodajalca, ki je urejeno s temi pogoji poslovanja.

 

Reševanje sporov

Vse pritožbe, ki se nanašajo na naročniško razmerje v zvezi z artiklom, lahko kupec posreduje na elektronski naslov prodajalca: info@mojpaket.si.

Prodajalec bo reklamacijo proučil in bo v primeru ugotovljenih nepravilnosti izdani račun storniral ter naročniku poslal nov račun skladno s temi pogoji poslovanja.

Prodajalec  je dolžan reklamacijo rešiti v najkrajšem možnem času, vendar najkasneje v petnajstih (15) dneh od njenega prejema, ter kupcu posredovati odgovor. Prodajalec bo kupca po elektronski poti obveščal o bistvenih informacijah poteka reševanja reklamacije oziroma ga bo pozval, da mu posreduje dodatna pojasnila, če se za to izkaže potreba.

Prodajalec si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da do sporov ne bi prišlo. V primeru, da do spora le pride, si bo prodajalec prizadeval, da se ta reši po mirni poti. Kupec pa ima vedno pravico predlagati reševanje spora pred pristojnim sodiščem, skladno z zakonskimi določili s tega področja.

Izvensodno reševanje potrošniškov sporov

Skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) družba PS Moj paket d.o.o.priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov:

EVROPSKI CENTER ZA REŠEVANJE SPOROV, Ljubljana (ECDR)
Tomšičeva ulica 6, 1000 Ljubljana
Tel: +386 8 20 56 590
e-naslov: info@ecdr.si

 

Sprememba pogojev poslovanja

Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli spremeni te pogoje poslovanja, če je k temu zavezan skladno z vsakokrat veljavnimi predpisi s tega področja ali oceni, da je to potrebno zaradi zagotavljanja zakonitega, varnega in kakovostnejšega poslovanja spletne trgovine.

Spremenjeni splošni pogoji veljajo od objave na spletni strani in se za posameznega kupca uporabljajo od oddaje naročila naprej.

Maribor, 16. december 2014


Aleksander Majhen
direktor PS Moj paket d. o. o.